Uren

Antwoorden op vragen over urenregistratie, overwerken en tarieven

Bijhouden van urenregistratie

Moet ik urenstaten doorsturen naar FastFlex?

Indien er gebruik wordt gemaakt van een urenregistratiesysteem van de klant en wij krijgen de goedgekeurde uren door via een proformafactuur, dan is dit niet verplicht. Het is wel verstandig om de goedgekeurde uren ook zelf door te sturen. Mocht er een verschil zitten in de goedgekeurde uren en de uren die wij doorkrijgen op de proforma, dan kunnen we direct actie ondernemen om dit te laten corrigeren door de klant. Bij klanten waar geen gebruik wordt gemaakt van een urenregistratiesysteem dienen wij door de opdrachtgever getekende urenstaten te ontvangen.

Wat moet ik doen als mijn uren niet kloppen?

Wanneer je uren niet kloppen, neem dan direct contact op met FastFlex, zodat wij dit voor jou kunnen nalopen en corrigeren bij de klant.

Vragen over overwerk

Mag ik overwerken bij de klant?

Dit is klantspecifiek. In de startmail die je van ons ontvangt zit een voorbeeldcontract van de specifieke klant. Daarin staat of je mag overwerken of niet.

Wat zijn de overwerktarieven?

Dit verschilt per klant. Je ontvangt van ons een startmail waarin een voorbeeldcontact zit bijgesloten van de specifieke klant. Hier staan dan de overwerktarieven in. 

Staat je vraag er niet tussen?

Als je een andere vraag hebt over je uren, neem dan contact op met onze regiedesk. Wij geven je de informatie die je nodig hebt. Stuur een bericht naar administratie@fastflex.nl of bel 088 – 327 84 00.