Financieel

De meestgestelde finance-vragen voor jou gefilterd

Vragen over facturen en betaalgegevens

Waarom wordt elke 1e factuur van het opvolgende kwartaal niet betaald?

De eerste factuur van het opvolgende kwartaal wordt achter gehouden totdat FastFlex de accountantsverklaring heeft ontvangen over het voorgaande kwartaal. Dit geldt alleen als je hebt gekozen voor de accountantsverklaring ter afdekking van de inlenersaansprakelijkheid. Heb je gekozen voor G-rekening, rechtstreekse storting of is er een VAR-WUO, dan is bovenstaande niet van toepassing.

Wanneer wordt mijn factuur betaald?

De factuur wordt binnen de klantspecifieke betaaltermijn betaald, mits aan alle contractvoorwaarden is voldaan.

Waar vind ik mijn BIC/SWIFT-code?

BIC staat voor Bank Identifier Code (BIC). De BIC is de unieke internationale identificatiecode van een bank. Vroeger was deze code ook wel bekend onder de naam SWIFT-code of SWIFT-adres. De BIC-code vind je in de internetbankieromgeving van jouw bank.

Waar vind ik mijn IBAN-nummer?

In Nederland worden alle bankrekeningen omgezet naar IBAN. Met een IBAN-nummer kan er makkelijker geld worden overgemaakt binnen Europa. Je vindt je IBAN op rekeningafschriften en op je betaalpas.

Wat is de fee van FastFlex?

Dit verschilt per klant. Voor meer informatie over de fee voor een specifieke klant kun je contact opnemen met onze administratie.

Heb je een andere vraag voor ons?

Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je contact opnemen met onze regiedesk. Wij zorgen ervoor dat je de gewenste informatie krijgt. Stuur een bericht naar administratie@fastflex.nl of bel 088 – 327 84 00.